Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR659122
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR659122/1
Uitvoeringsregeling Werktijden
Geldend van 01-01-2021 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 11-09-2020
Intitulé
Uitvoeringsregeling WerktijdenDe Uitvoeringsregeling Werktijden is eerder op 8 april 2016 vastgesteld door het dagelijks bestuur en de inwerkingtreding ervan zou geschieden op 1 juni 2016, maar om technische redenen is het besluit niet eerder bekendgemaakt in het publicatieblad. Met terugwerkende kracht wordt het besluit, met inbegrip van een aantal wijzigingen, bij dezen alsnog bekendgemaakt.
Bekendmaking
Het dagelijks bestuur van de Veiligheidsregio en Gemeentelijke Gezondheidsdienst Limburg-Noord(hierna: VRLN) maakt bekend dat zij op 11 september 2020 de Uitvoeringsregeling Werktijden opnieuw heeft vastgesteld. De wijzigingen in de Uitvoeringsregeling Werktijden treden per 11 september 2020 in werking. Hiertoe wordt met ingang van 17 juni 2021, de Uitvoeringsregeling Werktijden(inclusief de bijlage en de toelichting op de standaard en bijzondere regeling), met inbegrip van een aantal wijzigingen, ter inzage gelegd.
De wijzigingen in de Uitvoeringsregeling Werktijden betreffen:
- De invoering van het IKB, waardoor het hoofdstuk met betrekking tot de verkoop van vakantie-uren op basis van hoofdstuk 4a CAR-UWO is komen te vervallen.
- De in artikel 3:2 opgenomen verwijzing naar artikel 3:12 CAR-UWO is niet juist. Deze is komen te vervallen.
- De toelichting is aangevuld.
- De Regeling aanwijzing dienstvrije dagen en de Regeling buitengewoon verlof voor begeleiding van zieken/invaliden/bejaarden bij reizen in georganiseerd verband zijn opgenomen in de Uitvoeringsregeling.
De wijzigingen brengen geen verandering in de arbeidsvoorwaarden teweeg.
Inzien
De Uitvoeringsregeling Werktijden (inclusief de bijlage en de toelichting op de standaard en bijzondere regeling) ligt ter inzage op het kantoor van de VRLN aan de Nijmeegseweg 42 te Venlo. U kunt het besluit (tijdens kantoortijden) inzien bij de informatiebalie. U kunt daarvoor een afspraak maken via: +31 (0)88 119 00 00 of info@vrln.nl.
De documenten zijn voor het personeel van de VRLN ook digitaal raadpleegbaar via RAP regelingen (mijnrap.nl).
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de Uitvoeringsregeling Werktijden kunt u terecht bij de afdeling P&O van de VRLN. U kunt daarvoor contact opnemen via: +31 (0)88 119 00 00 of info@vrln.nl.
Ondertekening
Aldus besloten in de reguliere vergadering van het dagelijks bestuur van 11 september 2020.
Dagelijks bestuur,
De secretaris, de voorzitter,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl